Úžlabinská informatika, 9.C (J. Lišková)

09.01.2025

V prosinci letošního roku uspořádala Střední průmyslová škola elektrotechnická a gymnázium V Úžlabině další ročník soutěže v informatice pro žáky základních škol Úžlabinská informatika. Téma letošního ročníku se zaměřilo na programování aplikací a her s motivem vody. Soutěžící mohli pracovat ve Scratchi nebo jiném programovacím jazyce. Naši školu skvěle reprezentoval Alexandr Svoboda z 9.C. Hlavní část soutěže byla obhajoba projektů před odbornou tříčlennou porotou. Žáci během prezentací představili své projekty, hovořili o motivaci, ideovém záměru, ovládání a řešení problémů, se kterými se při programování potýkali. Mnozí z nich své práce doplnili vizuálně propracovanými prezentacemi. Porota ocenila zejména originalitu, technické zpracování a inovativní přístup. Soutěž byla rozdělena do dvou kategorií: Pokročilé programování, Programování ve Scratchi. S hrdostí oznamujeme, že 1. místo v kategorii Pokročilé programování získal Alexandr Svoboda z 9.C za svůj projekt Water Game, který sám vymyslel a naprogramoval. Alexandrovi srdečně gratulujeme a děkujeme za skvělou reprezentaci naší školy!

Fotogalerie